Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Mike Berry räägib Best Internetil, et paljud ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda
Briti digitaalturunduse konsultant Mike Berry esitleb 17. septembril Best Internetil uusimaid internetiturunduse teemalisi uuringuid ja raporteid:
- Burger Kingi "Whopper Sacrifice" - viimase aja üks enim laineid läänud Facebooki kampaania ei olnudki äriliselt eriti edukas. Mike näitab, et ka paljud teised ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda;
- Hasbro "Monopoly City Streets" - viimase aasta maailma kõige enam auhinnatud internetikampaania tõi esimese nädalaga üle miljoni kasutaja;