Reedel, 17. septembril analüüsib Best Internetil Cannes Lions Cyber kategooria parimaid töid tänavu žüriisse kuulunud Martin Cedergren.
Martin on Euroopa ühe mainekaima sõltumatu agentuuri Åkestam.Holst loovdirektor. Tema tööd on võitnud auhindu rahvusvahelistel konkurssidel, näiteks on ta toonud koju kaks Cannes Lions'i Grand Prix'd. Enne Åkestam.Holsti töötas Martin loovdirektoriga agentuuris 180 Amsterdam, kus ta tegeles adidasega. Enne seda aga AKQA's ja Forsman & Bodenfors'is.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.