5. august 2010
Ainult tellijatele

Henri Jääger rapsiõli skandaalsest reklaamist: ''Kätt südamele pannes võin öelda, et me ei sisestanud kostüümiotsinguil internetiotsingusse täheühendit KKK.''

Rapsiõli reklaam 2010Klient: ToiduliitAgentuur: Kontuur Leo BurnettKuna Toiduliidu rapsiõli reklaam põleb meedias heleda leegiga, siis palus Best Marketing asjaosalistel kampaania tausta ja eesmärke selgitada ning reklaamispetsialistidel arvamust avaldada. Best Marketing uuris, mida arvavad rapsiõli skandaalsest reklaamist, mis tele-ekraanidele ei jõudnudki, Eesti juhtivate reklaamiagentuuride esindajad:Joel Volkov, reklaamiagentuuri Der Tank juht:"Kui ma vaatan toiduliidu kampaaniaid laiemalt, siis reklaami mõttes on tegemist katastroofiga. Mind hämmastab see, et turunduslikult küllaltki arenenud liikmeskonnaga keskorganisatsioon ei suuda kaasata spetsialisti tasemel partnereid, et luua midagi püsivat ja sisukat. Sellest on kahju.

Ja rahast on ka kahju - mis siis, et see tuleb Euroopa maksumaksja taskust reeglina. Mingis mõttes peegeldab see meie ühiskonda laiemalt - eraldiseisvalt justkui normaalsed tegelased moodustavad kohati rühmana ühe kahtlase väärtusega massi. Sirje Potisepast pean ma väga lugu, kuid kindel on, et reklaamiasjanduses ta väga selget nägemust ei oma. Äkki mõni hea Liidu liige oleks nõus juhatust aitama?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700