• 06.08.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henri Jääger rapsiõli skandaalsest reklaamist: ''Kätt südamele pannes võin öelda, et me ei sisestanud kostüümiotsinguil internetiotsingusse täheühendit KKK.''

Rapsiõli reklaam 2010Klient: ToiduliitAgentuur: Kontuur Leo BurnettKuna Toiduliidu rapsiõli reklaam põleb meedias heleda leegiga, siis palus Best Marketing asjaosalistel kampaania tausta ja eesmärke selgitada ning reklaamispetsialistidel arvamust avaldada. Best Marketing uuris, mida arvavad rapsiõli skandaalsest reklaamist, mis tele-ekraanidele ei jõudnudki, Eesti juhtivate reklaamiagentuuride esindajad:Joel Volkov, reklaamiagentuuri Der Tank juht:"Kui ma vaatan toiduliidu kampaaniaid laiemalt, siis reklaami mõttes on tegemist katastroofiga. Mind hämmastab see, et turunduslikult küllaltki arenenud liikmeskonnaga keskorganisatsioon ei suuda kaasata spetsialisti tasemel partnereid, et luua midagi püsivat ja sisukat. Sellest on kahju.
Ja rahast on ka kahju - mis siis, et see tuleb Euroopa maksumaksja taskust reeglina. Mingis mõttes peegeldab see meie ühiskonda laiemalt - eraldiseisvalt justkui normaalsed tegelased moodustavad kohati rühmana ühe kahtlase väärtusega massi. Sirje Potisepast pean ma väga lugu, kuid kindel on, et reklaamiasjanduses ta väga selget nägemust ei oma. Äkki mõni hea Liidu liige oleks nõus juhatust aitama?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele