• 05.08.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristi Jõeäär lahkus Eesti Energiast

Eesti Energia muutis alates 1. juulist 2010 ülesannete jaotust oma kommunikatsiooni- ja turundusüksuste vahel. Seni kommunikatsiooniteenistuse koordineerida olnud brändijuhtimise funktsioon liikus turundusosakonna vastutusalasse, kes vastutab edaspidi Eesti Energia toote- ja suhteturunduse, brändijuhtimise ning rahvusvahelise turundustegevuse eest. Kommunikatsiooniteenistus jätkab kontserni välis- ja sisekommunikatsiooni korraldamisega ning toetustegevuse koordineerimisega.
Eesti Energia senine brändijuht Kristi Jõeäär (fotol) lahkus juuni lõpus Eesti Energiast, olles viinud lõpule pikka aega kestnud brändiuuenduse projekti ja loonud aluse brändi igapäevasele juurutamisele, mille elluviimisega jätkatakse nüüd turundusdirektor Ranno Pajuri juhtimisel. Kristi vedamisel liideti aasta tagasi ligi kakskümmend Eesti Energia kontserni erineva visuaal- ja väärtusmaailmaga tütarettevõtet ning kaubamärki ühtse ja tugeva, uuenenud identiteediga Eesti Energia kaubamärgi alla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele