Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kristi Jõeäär lahkus Eesti Energiast
Eesti Energia muutis alates 1. juulist 2010 ülesannete jaotust oma kommunikatsiooni- ja turundusüksuste vahel. Seni kommunikatsiooniteenistuse koordineerida olnud brändijuhtimise funktsioon liikus turundusosakonna vastutusalasse, kes vastutab edaspidi Eesti Energia toote- ja suhteturunduse, brändijuhtimise ning rahvusvahelise turundustegevuse eest. Kommunikatsiooniteenistus jätkab kontserni välis- ja sisekommunikatsiooni korraldamisega ning toetustegevuse koordineerimisega.
Eesti Energia senine brändijuht Kristi Jõeäär (fotol) lahkus juuni lõpus Eesti Energiast, olles viinud lõpule pikka aega kestnud brändiuuenduse projekti ja loonud aluse brändi igapäevasele juurutamisele, mille elluviimisega jätkatakse nüüd turundusdirektor Ranno Pajuri juhtimisel. Kristi vedamisel liideti aasta tagasi ligi kakskümmend Eesti Energia kontserni erineva visuaal- ja väärtusmaailmaga tütarettevõtet ning kaubamärki ühtse ja tugeva, uuenenud identiteediga Eesti Energia kaubamärgi alla.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]