• 29.06.10, 11:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarmo Mustonen: Sealiha ja sigadused

Juunis startis Toiduliidu kampaania, mille eesmärk on sealiha tarbimise suurendamine. Eesmärk ise on üllas ja kui kampaania veel Eestimaist sealiha propageeriks, oleksin lausa mõlema käega poolt. Küll aga tekitab küsimusi see, milline see kampaania on välja kukkunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele