Ainult tellijatele
10. mai 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kampaania tõi Estravelile Facebookis 1 päevaga 6000 fänni juurde

Estravel tuli 10. mail Facebookis välja kampaaniaga, mille eesmärgiks oli fänne juurde koguda. Auhinnaks loosib Estravel kõigi oma fännide vahel 1. juunil välja villapuhkuse Lõuna-Pranstsumaal. Eile alanud kampaania ületas ootusi ja tõi Estravelile 1 päevaga 6000 fänni juurde.

Best Marketing küsis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhilt Mari-Liis Rüütsalult, mis on Estraveli eesmärk fännide kogumisel ja kuidas Estravel oma fännidega edasi suhelda kavatseb.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700