• 11.05.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania tõi Estravelile Facebookis 1 päevaga 6000 fänni juurde

Estravel tuli 10. mail Facebookis välja kampaaniaga, mille eesmärgiks oli fänne juurde koguda. Auhinnaks loosib Estravel kõigi oma fännide vahel 1. juunil välja villapuhkuse Lõuna-Pranstsumaal. Eile alanud kampaania ületas ootusi ja tõi Estravelile 1 päevaga 6000 fänni juurde.
Best Marketing küsis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhilt Mari-Liis Rüütsalult, mis on Estraveli eesmärk fännide kogumisel ja kuidas Estravel oma fännidega edasi suhelda kavatseb.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele