10 mai 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kampaania tõi Estravelile Facebookis 1 päevaga 6000 fänni juurde

Estravel tuli 10. mail Facebookis välja kampaaniaga, mille eesmärgiks oli fänne juurde koguda. Auhinnaks loosib Estravel kõigi oma fännide vahel 1. juunil välja villapuhkuse Lõuna-Pranstsumaal. Eile alanud kampaania ületas ootusi ja tõi Estravelile 1 päevaga 6000 fänni juurde.

Best Marketing küsis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhilt Mari-Liis Rüütsalult, mis on Estraveli eesmärk fännide kogumisel ja kuidas Estravel oma fännidega edasi suhelda kavatseb.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee