Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kampaania tõi Estravelile Facebookis 1 päevaga 6000 fänni juurde
Estravel tuli 10. mail Facebookis välja kampaaniaga, mille eesmärgiks oli fänne juurde koguda. Auhinnaks loosib Estravel kõigi oma fännide vahel 1. juunil välja villapuhkuse Lõuna-Pranstsumaal. Eile alanud kampaania ületas ootusi ja tõi Estravelile 1 päevaga 6000 fänni juurde.
Best Marketing küsis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhilt Mari-Liis Rüütsalult, mis on Estraveli eesmärk fännide kogumisel ja kuidas Estravel oma fännidega edasi suhelda kavatseb.
Mari-Liis Rüütsalu, Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.