Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti reklaamiagentuurid saatsid Cannes Lions 2010 reklaamifestivalile 9 tööd
Taevas Ogilvy saatis 4 tööd ja Kontuur Leo Burnett 2 tööd. Age McCann, Trendmark MediaCom ja Vatson Wunderman saatsid igaüks 1 töö. Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival toimub 20. – 26. juunil 2010.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.