Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti reklaamiagentuurid saatsid Cannes Lions 2010 reklaamifestivalile 9 tööd
Taevas Ogilvy saatis 4 tööd ja Kontuur Leo Burnett 2 tööd. Age McCann, Trendmark MediaCom ja Vatson Wunderman saatsid igaüks 1 töö. Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival toimub 20. – 26. juunil 2010.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.