• 23.04.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauri Tikerpe, Taevas Ogilvy: ''Raadio peab näitama pilti!''

Kas Eesti raadioreklaamid on head ja mõjusad, pilti näitavad ja naha alla tungivad?
Best Marketing palus turunduse- ja reklaamispetsialistidel Bridgestone'i raadioreklaamide näitel Eesti raadioreklaami taseme kohta arvamust avaldada.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele