Domino's Pizza pakub blogijatele võimalust raha teenida - nimelt võimaldab uus veebividin (web widget) asuda tarbijatel blogides ja sotsiaalsetes võrgustikes pizza turundajate rolli, vastutasuks saavad pizza promojad iga nende kaudu tulnud tellimuse pealt vahendustasu.
Pizzafirma alustas märtis 2010 koostööd digitaalagentuuriga BLM Quantum, et katsetada uut turundusviisi sotsiaalses meedias, mille puhul kaupmees ehk pizzafirma maksab reklaami näitajale ehk blogijale vahendustasu, aga seda ainult juhul, kui antud reklaami kaudu tulnud klient sooritab tehingu.
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.