19. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Domino’s Pizza värbab veebis fänne pizzamüüki edendama

Domino's Pizza pakub blogijatele võimalust raha teenida - nimelt võimaldab uus veebividin (web widget) asuda tarbijatel blogides ja sotsiaalsetes võrgustikes pizza turundajate rolli, vastutasuks saavad pizza promojad iga nende kaudu tulnud tellimuse pealt vahendustasu.

Pizzafirma alustas märtis 2010 koostööd digitaalagentuuriga BLM Quantum, et katsetada uut turundusviisi sotsiaalses meedias, mille puhul kaupmees ehk pizzafirma maksab reklaami näitajale ehk blogijale vahendustasu, aga seda ainult juhul, kui antud reklaami kaudu tulnud klient sooritab tehingu.

Vidin suudab tuvastada, millise saidi kaudu tellimus tulnud on. Blogija ainsaks vaevaks on installida see vidin oma lehele ja oodata, kuni raha tulema hakkab - igaüks, kes oma veebilehel Domino's Pizzat tutvustab, saab vastutasuks 0,5% iga tema kaudu tulnud tehingu pealt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700