• 20.04.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Domino’s Pizza värbab veebis fänne pizzamüüki edendama

Domino's Pizza pakub blogijatele võimalust raha teenida - nimelt võimaldab uus veebividin (web widget) asuda tarbijatel blogides ja sotsiaalsetes võrgustikes pizza turundajate rolli, vastutasuks saavad pizza promojad iga nende kaudu tulnud tellimuse pealt vahendustasu.
Pizzafirma alustas märtis 2010 koostööd digitaalagentuuriga BLM Quantum, et katsetada uut turundusviisi sotsiaalses meedias, mille puhul kaupmees ehk pizzafirma maksab reklaami näitajale ehk blogijale vahendustasu, aga seda ainult juhul, kui antud reklaami kaudu tulnud klient sooritab tehingu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele