10. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuldmuna noortekonkursil osalejate ülesandeks oli tänavu Estonian Air’i reklaamilahendus välismeedias

Reklaamikonkursi Kuldmuna 2010 raames peetava noortekonkursi Pesamuna võitu ihkab tänavu 38 võistkonda. Eelmisel aastal osales samal konkursil 19 noortetiimi. Võistkonnad enamasti kaheliikmelised, kuid on ka üksiküritajaid ning kolmest-neljast inimesest koosnevaid tiime.

Sellel aastal oli noortele väljakutseks toota printreklaam või printreklaamide seeria lennufirmale Estonian Air. Konkursi teema avalikustati 10. veebruaril. Igal meeskonnal oli kavandite esitamiseks aega 48 tundi.

BRIIF

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700