3. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estée Lauderi turundus käib ajaga kaasas

Arvestades aina suurenevat inimeste hulka sotsiaalvõrgustikes, on selge, et on kasvanud ka vajadus efektsete profiilifotode järele.

Estée Lauder teeb USA's ja Kanadas oma uue kampaaniaga "Your Beauty. Your Style. Your Profile." tõeliselt tänapäevast turundust, pakkudes soovijatele erinevates kaubanduskeskustes 1 päeva jooksul tasuta professionaalset make-up'i ja fotosessiooni, mille jäädvustatud tulemus on mõeldud blogis, veebilehel või sotsiaalvõrgustikus profiilifotona kasutamiseks. Foto taustaks on muidugi Estée Lauderi logo.

Ainus asi, mida huvilised tegema peavad, on meigi ja pildistamise kellaaja eelnev kokku leppimine. Igasugune ostukohustus puudub, lisaks meigile ja fotole saavad soovijad kaasa ka tasuta 10 päeva varu aluskreemi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700