Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2009, osa 2
Seoses Aasta Turundustegu 2009 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2009. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2009 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada.Konkursi kohta saab täpsemalt lugeda siit!
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisioni direktor Karl Multer:
Reeglina mäletab üldsus tugevaimate turundustegudena ettevõtmisi, millel on olnud suured meediamahud. Oleks tore, kui sel aastal tuleks poodiumile midagi, mis on tehtud väikeste kulutustega, kaasates traditsiooniliste kommunikatsioonivormide asemel osavalt erinevaid „tasuta” või odavaid variante.