• 18.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusaasta 2009 Igor Baturini pilgu läbi - masu, valimised ja euro

Turundusaastat 2009 jäävad meenutama eeskätt kolm kogu aastat läbinud märksõna – masu, valimised ja euro. Creatumi, Momentum Eesti, Ambient Marketingi, MWorksi ja Elamusstuudio poolt välja valitud 2009. aasta meeldejäävamaid turundussaavutusi tutvustab Creatumi partner Igor Baturin (fotol).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele