10. detsember 2009
Ainult tellijatele

Lõhnamasinad mõjutavad inimeste ostueelistusi läbi haistmise

Mujal maailmas laialdast kasutust leidnud lõhnamasinad on nüüd jõudnud ka Eestisse. Lõhnamasinate eesmärk on luua meeldiva aroomiga õhkkond ajaviitekohtades ja mõjutada klientide ostusoovi kaubanduskeskustes. Uuringud on tõestanud, et meeldiva lõhnaga paikades viibivad inimesed kauem.

Best Marketing uuris lõhnamasinaid maale toova MyTV arendusjuhi Holger Kooti käest, milliseid lõhnu on masinate abil võimalik tekitada. "Valida saab üle 200 erineva lõhna vahel. Näiteks hetkel on Rotermanni kaubamaja jõuluturu juures piparkoogilõhna levitav masin. Timberlandi kauplused on Eestis kasutanud männi- ja seedrilõhna, ööklubi Bon-Bon kohvilõhna ja K-Raua Ace oma vannitubade juures jasmiinilõhna ning grillide juures praetud sibula lõhna," ütles Holger ja lisas, et lõhnamasinad kasutavad kuiva õhu tehnoloogiat, kus lõhna eritamiseks ei kasutata pihustamist, aerosoole ega ka õlide kuumutamist. Seadmel on võimalik reguleerida lõhna intensiivsust ning toimimise intervalle.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700