• 04.12.09, 15:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uku Nurk Ülemiste keskuse kampaaniast: ''Mingem üles Ülemistesse!''

Viimasel ajal sagenevad jõuliselt ostukeskuste müügikampaaniad. Kõiksugu päevad, millede raames allahindlusi ning mahlakaid hinnalõikeid pakutakse. Üks sellistest oli Ülemiste keskuse reklaam: Mingem üles Ülemistesse.
Milline nutikas riim ja hea positsioneering, kus omaaegne viljalõikusteema on leidnud humoorika taaskasutamise. Teema jõulisus torkab silma juba tunnuslausest: Mingem üles Ülemistesse, mis pisukese paroodiana koorilaulust kergesti äratundmist tekitab ning kõrvu kumisema kipub jääma. Ka teleklipi mustvalge toon ning osavalt lõigutud vana ja uue vaheldumine on hästi välja kukkunud ning ma suisa ootan, et sellisele erilisele ja enneolematule kampaaniale tuleks ka järge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele