Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vastavad turundusjuhid: Kuidas lähevad Eesti ettevõtted vastu aastale 2010?
Seoses järgmisel neljapäeval toimuva WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketingi ettevõtete turundusjuhtide seas läbi uuringu, paludes vastata järgnevatele küsimustele:
- Kas plaanite turunduseelarvet 2010. aastal aastal võrreldes 2009. aastaga suurendada, vähendada või jätta samaks?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.