• 12.11.09, 09:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauri Tikerpe ''Sleepless at Playground'' kampaaniast

Mida erutavat teile meenub Eesti viimase aja turundusest? Mina igatahes ei suutnud endale suurt midagi silme ette manada, mis mu ihu imelikuks teeks, aga viga võib täiesti olla minu kehvas mälus. Seega vabandan kõigi kohaliku “industry” haide ees, kes on hiljuti peadpööritavaid asju korda saatnud. Aga asja juurde. Viimati pakkus mulle lõbusad kolm minutit üks rootslaste väike aga napsakas kampaania. Lühike ülevaade linnulennult ka.
Ülesanne: Matkatarvete e-poe lansseerimine.: Matkamisega tegelemine hoiab sind tervisest pakatava ja ärksana. Seega – kaua suudab üks tõeline matkasell ärkvel püsida?: Neli tõsist matkahuvilist korraldavad kõnealuses matkapoes ärkvelpüsimise võistluse. Kliendid valivad endale meeldiva võistleja, kellelt nad matkatarbeid ostavad. Lõpuks saavad nänni ostnud oma raha tagasi! Samal ajal saab muidugi võistlejatele kaasa elada iPhone’i, Twitteri ja muude trendikate kanalite kaudud. Täiskompott ühesõnaga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele