Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lauri Tikerpe ''Sleepless at Playground'' kampaaniast
Mida erutavat teile meenub Eesti viimase aja turundusest? Mina igatahes ei suutnud endale suurt midagi silme ette manada, mis mu ihu imelikuks teeks, aga viga võib täiesti olla minu kehvas mälus. Seega vabandan kõigi kohaliku “industry” haide ees, kes on hiljuti peadpööritavaid asju korda saatnud. Aga asja juurde. Viimati pakkus mulle lõbusad kolm minutit üks rootslaste väike aga napsakas kampaania. Lühike ülevaade linnulennult ka.
Ülesanne: Matkatarvete e-poe lansseerimine.: Matkamisega tegelemine hoiab sind tervisest pakatava ja ärksana. Seega – kaua suudab üks tõeline matkasell ärkvel püsida?: Neli tõsist matkahuvilist korraldavad kõnealuses matkapoes ärkvelpüsimise võistluse. Kliendid valivad endale meeldiva võistleja, kellelt nad matkatarbeid ostavad. Lõpuks saavad nänni ostnud oma raha tagasi! Samal ajal saab muidugi võistlejatele kaasa elada iPhone’i, Twitteri ja muude trendikate kanalite kaudud. Täiskompott ühesõnaga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]