20. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ivo Nikkolo imagokampaania leidis tunnustust maailma juhtivas trendiportaalis WGSN

Maailma suurim moe- ja trendiportaal Worth Global Style Network (WGSN) toob tipp-brändide sügis-talviste reklaamikampaaniate seas esile ka Ivo Nikkolo reklaamfotod. Ivo Nikkolot kõrvutatakse disainerbrändidega nagu Chanel, Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Lanvin, YSL jt. WGSN on tasuline portaal, mille kasutajaskonda kuuluvad tippfirmad ja moebrändid, nende juhid, disainerid, turundusinimesed ja sisseostjad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700