• 21.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ivo Nikkolo imagokampaania leidis tunnustust maailma juhtivas trendiportaalis WGSN

Maailma suurim moe- ja trendiportaal Worth Global Style Network (WGSN) toob tipp-brändide sügis-talviste reklaamikampaaniate seas esile ka Ivo Nikkolo reklaamfotod. Ivo Nikkolot kõrvutatakse disainerbrändidega nagu Chanel, Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Lanvin, YSL jt. WGSN on tasuline portaal, mille kasutajaskonda kuuluvad tippfirmad ja moebrändid, nende juhid, disainerid, turundusinimesed ja sisseostjad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.06.25, 14:55
Infopanka lisandus 9 uut AI-ga täiustatud andmeplokki
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele