15. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uuring: usaldusväärseimad brändid on Nivea, Nokia, Canon, Visa ja Kellogg’s

Reader’s Digest’i poolt läbi viidud iga-aastasel uuringul Euroopa kõige usaldusväärsemate brändide kohta said oma kategooriates esikohad taas Nivea, Nokia, Canon, Visa ja Kellogg’s.

Reader's Digest uuringu eesmärgiks on selgitada igal aastal välja eurooplaste poolt enim usaldatav tarbijatoodete bränd. Uuring hõlmas enam kui 23 000 tarbijat 16 Euroopa riigis, kes hääletasid sajas erinevas kategoorias oma lemmikute poolt.

Lae omale Reader's Digest "Trusted Brand 2009" uuringu tulemused alla siit! (pdf, 4 MB)

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700