Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: usaldusväärseimad brändid on Nivea, Nokia, Canon, Visa ja Kellogg’s
Reader’s Digest’i poolt läbi viidud iga-aastasel uuringul Euroopa kõige usaldusväärsemate brändide kohta said oma kategooriates esikohad taas Nivea, Nokia, Canon, Visa ja Kellogg’s.
Reader's Digest uuringu eesmärgiks on selgitada igal aastal välja eurooplaste poolt enim usaldatav tarbijatoodete bränd. Uuring hõlmas enam kui 23 000 tarbijat 16 Euroopa riigis, kes hääletasid sajas erinevas kategoorias oma lemmikute poolt.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.