15. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hea näide ajakohasest huumorist: Sampo Panga reklaamklipp ''Peiker''

Sampo Panga turundus- ja müügiosakonna juhataja Anneli Rõuk:

"Sampo Panga "Peikeri" reklaamiga käivitati meie uue kliendiprogrammi ISEKAS tutvustamine. Tegemist on täiesti uue lähenemisega Eesti pangandusmaastikul, sest tegemist pole tavapärase lojaalsusprogrammiga, kus kliendile pakutavad soodustused on panga poolt ette ära otsustatud, vaid klient saab valida ise just täpselt need soodustused, mis tema jaoks olulised/vajalikud on. Ehk unique selling point'iks on kliendi valikuvabadus. Soodustuste arv sõltub otseselt kliendi pangatoodete kasutamise aktiivsusest, lisaks saavad kliendid oma nõustaja ja igapäevaste pangatoimingute eest premeerib pank Plusspunktidega, mis annavad võimaluse kord kvartalis keerutada Kingikarusselli, kus kõik võidavad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700