• 30.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaanika Käärst asus tööle Ajakirjade Kirjastuse turundus-ja PR juhina

Jaanika Käärst (fotol) on nüüdsest nädalakirja Naised ning ajakirja Tervis Pluss turundusjuht, samuti kuuluvad tema vastutusalasse Ajakirjade Kirjastuse avalikud suhted ning kirjastuse poolt väljaantavate raamatute turundus.
Varasemalt on Jaanika Käärst töötanud I&L Publishing OÜ tegevjuhina, turundanud Coca-Cola Balti Jookide AS-is karastusjooke ning töötanud Riias reklaamiagentuuri Lowe Age heaks Baltikumi suurklientidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele