• 18.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminar PABER ja KESKKOND Aegna saarel 21. mail 2009

Aasta aastalt kasvab meie mure keskkonna pärast. Ökoloogiline jalajälg, kliimasoojenemine ja sotsiaalne vastutustundlikkus on tuttavad teemad ka Eesti inimestele ja firmadele. Üha sagedamini kuuleme soovitusi kasutada elektroonilist meediat oma toodete reklaamiks ning internetti raamatute ja ajalehtede lugemiseks. Kuid ka paberit on võimalik toota keskkonnasäästlikult, majandades metsi jätkusuutlikult või taaskasutades vanapaberit.
Kuidas me teame, milline trükis on keskkonnasäästlikult toodetud? Kuidas me saame näidata oma klientidele ja koostööpartneritele, et hoolime keskkonnast ja toodame oma kommunikatsioonimaterjalid keskkonnasõbralikult?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele