• 18.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminar PABER ja KESKKOND Aegna saarel 21. mail 2009

Aasta aastalt kasvab meie mure keskkonna pärast. Ökoloogiline jalajälg, kliimasoojenemine ja sotsiaalne vastutustundlikkus on tuttavad teemad ka Eesti inimestele ja firmadele. Üha sagedamini kuuleme soovitusi kasutada elektroonilist meediat oma toodete reklaamiks ning internetti raamatute ja ajalehtede lugemiseks. Kuid ka paberit on võimalik toota keskkonnasäästlikult, majandades metsi jätkusuutlikult või taaskasutades vanapaberit.
Kuidas me teame, milline trükis on keskkonnasäästlikult toodetud? Kuidas me saame näidata oma klientidele ja koostööpartneritele, et hoolime keskkonnast ja toodame oma kommunikatsioonimaterjalid keskkonnasõbralikult?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele