Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Seminar PABER ja KESKKOND Aegna saarel 21. mail 2009
Aasta aastalt kasvab meie mure keskkonna pärast. Ökoloogiline jalajälg, kliimasoojenemine ja sotsiaalne vastutustundlikkus on tuttavad teemad ka Eesti inimestele ja firmadele. Üha sagedamini kuuleme soovitusi kasutada elektroonilist meediat oma toodete reklaamiks ning internetti raamatute ja ajalehtede lugemiseks. Kuid ka paberit on võimalik toota keskkonnasäästlikult, majandades metsi jätkusuutlikult või taaskasutades vanapaberit.
Kuidas me teame, milline trükis on keskkonnasäästlikult toodetud? Kuidas me saame näidata oma klientidele ja koostööpartneritele, et hoolime keskkonnast ja toodame oma kommunikatsioonimaterjalid keskkonnasõbralikult?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]