Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2009
Aprillis 2009 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 50 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 33 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 26 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (30,8%), TV3 (24,0%), ETV (23,4%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,9%), RTR Planeta Baltic (7,7%) ja 3+ (7,7%) vahel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]