12. mai 2009
Ainult tellijatele

Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2009

Aprillis 2009 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 50 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 33 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 26 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (30,8%), TV3 (24,0%), ETV (23,4%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,9%), RTR Planeta Baltic (7,7%) ja 3+ (7,7%) vahel.

Lugege edasi: http://www.emor.ee/arhiiv.html?id=2013

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700