• 22.04.09, 18:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarmo Ojakäär Rohelise Energia kampaaniast: Õhus on energiat!

Õhus on energiat – enam pole vaja selles kahelda. Seoses kauaoodatud kevade tulekuga on linnapilti ilmunud reipad Rohelise Energia kampaania välireklaamid.
Ütlus „üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna“ kehtib ka selle lahenduse puhul. Sarnaselt tuuleenergiale, mis on alternatiivne energiaallikas, on ka need plakatid efektiivsed alternatiivid traditsioonilistele reklaamplakatitele. Antud juhul on suudetud suurepärane idee ka hästi teostada ja seda vaatamata igapäevaseks saanud jõulisele “turunduskulude kokkuhoiu kampaaniale”, mis üha enam kammitseb agentuuride loovinimesi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele