22. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarmo Ojakäär Rohelise Energia kampaaniast: Õhus on energiat!

Õhus on energiat – enam pole vaja selles kahelda. Seoses kauaoodatud kevade tulekuga on linnapilti ilmunud reipad Rohelise Energia kampaania välireklaamid.

Ütlus „üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna“ kehtib ka selle lahenduse puhul. Sarnaselt tuuleenergiale, mis on alternatiivne energiaallikas, on ka need plakatid efektiivsed alternatiivid traditsioonilistele reklaamplakatitele. Antud juhul on suudetud suurepärane idee ka hästi teostada ja seda vaatamata igapäevaseks saanud jõulisele “turunduskulude kokkuhoiu kampaaniale”, mis üha enam kammitseb agentuuride loovinimesi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700