• 01.04.09, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

20 000 EUR maksma läinud tutvumiskuulutus Helsingin Sanomates - kas armuvalus Vene rikkur või geriljaturundus?

Ajalehes Helsingin Sanomat avaldati pühapäeval seitsmendal leheküljel erakorraline ja kogu lehekülge kattev reklaam, mille oli sinna väidetavalt tellinud mees, kes nägi restoranis kaunist naist ja soovib nüüd kuulutuses, et viimane temaga ühendust võtaks. Kuigi romantilise „otsimiskuulutuse” jäljed viivad Venemaale ja esialgu tundub tegu olevat täiesti siiras, on kuulutust peetud ka mõne firma reklaamitrikiks ja Soome meedias käib klaperjaht kuulutuse tellijale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele