"Muusika on nii tele- kui järjest enam ka veebireklaamis oluline kunstiline dominant, mille ümber kampaania ehitada", selgitab festivali peakorraldaja Helen Sildna. "Paljude toodete ja teenuste reklaamimisel on tähtis eelkõige meeleolu loomine ja selleks on õige muusikavalik üks parimaid ja lihtsamaid meetodeid. Eestis arvatakse tihti, et hea muusika kasutamine reklaamides ajab eelarved kosmosesse ja kasutatakse hoopis odavatest helipankadest otsitud päris muusika aseainet. Sony ATV spetsialistide presentatsioon näitab ilmekalt, et õige muusika leidmine reklaamidesse pole ei kulukas ega ajamahukas. Samuti näeme presentatsiooni raames ägedaid muusika ümber ehitatud kampaaniate case-study'sid".
Presentatsioon toimub sel reedel, 27. märtsil kell 15.45 - 16.30 Nordic Hotel Forumi konverentsikeskuses. Osalemine on reklaamiagentuuride ja produktsioonifirmade töötajatele tasuta, ent eelnevalt tuleb registreeruda kirjutades aadressil: [email protected]