26. - 28. märtsil toimuv Tallinn Music Week ootab reklaamiagentuuride töötajaid põnevatele seminaridele ning Sony ATV esindajate presentatsioonile muusika kasutamisest reklaamis. Presentatsiooni “Benefits of Music in Marketing Campaigns (What Can Music Do for Your Brand)” viib läbi Sony ATV Publishing Sweden esindaja Hampus Kivimäe.
"Muusika on nii tele- kui järjest enam ka veebireklaamis oluline kunstiline dominant, mille ümber kampaania ehitada", selgitab festivali peakorraldaja Helen Sildna. "Paljude toodete ja teenuste reklaamimisel on tähtis eelkõige meeleolu loomine ja selleks on õige muusikavalik üks parimaid ja lihtsamaid meetodeid. Eestis arvatakse tihti, et hea muusika kasutamine reklaamides ajab eelarved kosmosesse ja kasutatakse hoopis odavatest helipankadest otsitud päris muusika aseainet. Sony ATV spetsialistide presentatsioon näitab ilmekalt, et õige muusika leidmine reklaamidesse pole ei kulukas ega ajamahukas. Samuti näeme presentatsiooni raames ägedaid muusika ümber ehitatud kampaaniate case-study'sid".
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.