• 27.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Auto turundusjuhist Keijo Kaasikust saab Auto 100 tegevjuht

Alates 2. märtsist 2009 on Saksa Auto senise turundusjuhi Keijo Kaasiku (fotol) uueks ametinimetuseks Auto 100 Tallinn AS tegevjuht, uueks tegevusalaks aga Škoda brändi jaemüük ja teenindus. Keijo pädevusse jäävad ka Auto 100 AS luksusautosid puudutavad PR- ja turundusküsimused – brändid Lamborghini, Lotus ja Bentley.
Volkswageni osas võtab Saksa Autos PR- ja turundusvaldkonna koordineerimise üle Eesti regiooni juht Maario Orgla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele