• 27.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Auto turundusjuhist Keijo Kaasikust saab Auto 100 tegevjuht

Alates 2. märtsist 2009 on Saksa Auto senise turundusjuhi Keijo Kaasiku (fotol) uueks ametinimetuseks Auto 100 Tallinn AS tegevjuht, uueks tegevusalaks aga Škoda brändi jaemüük ja teenindus. Keijo pädevusse jäävad ka Auto 100 AS luksusautosid puudutavad PR- ja turundusküsimused – brändid Lamborghini, Lotus ja Bentley.
Volkswageni osas võtab Saksa Autos PR- ja turundusvaldkonna koordineerimise üle Eesti regiooni juht Maario Orgla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele