• 16.01.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loodi Euroopa suurim üritusturundusagentuuride liit

2008. aasta lõpus rajati üle-euroopaline sõltumatute üritusturundusagentuuride võrgustik nimega 27 Names, kes kasutavad tänaseks juba ühtset portfooliot ja on võimelised teenindama suuri kliente üle Euroopa.
Pärast aasta kestnud ettevalmistusperioodi alustas Euroopa esimene ja hetkel suurim üritusturundusagentuuride võrgustik oma tööd avalöögiga Saksamaal Bochumis 14. novembril 2008.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele