"Ära anda Fiat 500!" Just sellise pakkumisega sisenes SEB marketingi divisjoni direktor Karl Multer 2008. aasta lõpus Tallinna Ülikooli esmakursuslaste korvpalliloengusse, eesmärgiks üle anda ühele SEB-st õppelaenu võtnud TLÜ kehakultuuri tudengile sõiduauto Fiat 500 1-aastane kasutusõigus. Et auto üleandmisest saaksid hiljem osa ka teised noored, üllatati võitjat otse koolis, kaasas MTV kaamerad. Osana SEB noortesegmendi sügisesest kampaaniast valmis klipp, mis ringles nii MTV-s kui YouTube'is.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.