• 25.08.08, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiagentuuri Division hakkab juhtima Karin Sepp

Alates 1. septembrist 2008 hakkab reklaamiagentuuri Division juhtima Karin Sepp, kes on eelnevalt pikka aega töötanud Saku Õlletehase turundusdirektorina.
Karin Sepp töötas õlleäris 17 aastat, millest 16 aastat juhtis ta Saku turundustegevust. Tema juhtimise all sündisid Saku korporatiivkaubamärk ning ettevõtte peamised brändid Saku Originaal, Rock ja Saku Kuld.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele