• 25.08.08, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiagentuuri Division hakkab juhtima Karin Sepp

Alates 1. septembrist 2008 hakkab reklaamiagentuuri Division juhtima Karin Sepp, kes on eelnevalt pikka aega töötanud Saku Õlletehase turundusdirektorina.
Karin Sepp töötas õlleäris 17 aastat, millest 16 aastat juhtis ta Saku turundustegevust. Tema juhtimise all sündisid Saku korporatiivkaubamärk ning ettevõtte peamised brändid Saku Originaal, Rock ja Saku Kuld.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele