Playboy rannarätikAgentuur: Grey Argentina, Buenos Aires Vaata ka nahavähi vastase kampaania rannarätikut aastast 2001:Agentuur: Colenso BBDO, Auckland, Uus-Meremaa Klient: Shire Skin Cancer Clinic Oohtique.com: Sex In The City Slogan: Have fun!Agentuur: JWT SingaporeKlient: seksimänguasju, kondoome ja pesu müüv on-line kauplus Oohtique.com Aeg: September 2007 Lihtne, kreatiivne ja väiksese eelarvega gerilja-kampaania, millel olid suurepärased tulemused. Missing a piece? (Puuduv tükk)Agentuur: The Alchemy Partnership, Singapur Tellija: inimõiguste ja kodanikuühiskonna eest võitlev Singapuri organisatsioon Think Centre Aeg: August 2007 Ninatops (Nose Cup)Agentuur: DDB Toronto, KanadaKlient: Toronto Plastic SurgeryTänu USA reality show'le "Totaalne muutumine" on plastilisest kirurgiast saamas norm. DDB tuli juba 2006. aastal lagedale nutika ideega pakkuda potentsiaalsetele klientidele uue nina testimise võimalust. Papa John’s Pizza Agentuur: Saatchi & Saatchi, PeruuKlient: Papa John’sAeg: 2006Papa John’s Pizza sai ühel hetkel aru, et miljonitele ameeriklastele paberist reklaalehtede ja kupongide saatmine ei ole turunduslikus mõttes kõige efektiivsem strateegia. Koostöös reklaamiagentuuriga Saatchi & Saatchi töötati välja vaimukas, optilist illusiooni tekitav uksesilma-reklaam. Samal teemal: Otto kataloog Hoover's tolmuimejaFor a product demo break the glass (toote omaduste demo: purusta lennukiaken :)Autorid: Miami Reklaamikolledzhi õpilased Ülemaailmne AIDSi vastu võitlemise päev TaanisSõnum: "Prejudice is one of the worst side-effects" ("Üks hullemaid kaasnähtusi on eelarvamus")Autor: The Aid Agency, Kopenhaagen, Taani Aeg: detsember 2007 Taanis on HIV kandjad eelarvamuste ja negatiivse sildistamise ohvrid. Mulli sisse asetatud inimese eesmärk oli panna ühiskonda HI-viiruse kandjate suhtes levivate eelarvamuse ja sotsiaalse isolatsiooni teemal kaasa mõtlema. Kampaania sai Taanis tohutu meediatähelepanu osaliseks.