Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Poliitika kui turundus USA presidendikampaania näitel
Seltskond Reformierakonna turundus- ja kommunikatsiooniinimesi käis veebruari alguses USA-s presidendikampaania sisevalimisi vaatamas, et oma silmaga näha kuidas Ameerika poliitilised kampaaniad välja näevad ja kuidas poliitikat turundatakse. Best Marketingile andis sel teemal intervjuu Reformierakonna kommunikatsioonijuht Annika Arras.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.