Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Klikivabriku turundusjuhi ja internetireklaamispetsialisti Jaano-Martin Otsa nõuanded neile, kes internetis reklaamiakmpaaniat teha plaanivad:Internetil on kõigi seniste massimüügikanalite ees kolm olulist eelist:
• reklaamivaataja kõik liigutused on reaalajas mõõdetavad;
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?