Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Raadioreklaami edulugu: Tavidi Titanicu kampaania Star FM-s
Jaanuari üks huvitavamaid ja enim kõneainet tekitanud raadioreklaame oli Tavidi Titanicu kampaania, mis pälvis tähelepanu nii peavoolumeedias kui ka blogides ja foorumites. Kuula klippi SIIN (mp3 fail, 4 MB)Reklaamklipi sisu on tekitanud vastakaid arvamusi, vaieldakse teksti asjakohasuse ja sobivuse üle, negatiivseid arvamusi tundub olevat isegi rohkem kui positiivseid. Kampaania lõpetati enne planeeritud tähtaega Tarbijakaitse märkuse tõttu. Läbikukkunud kampaania? Või siis mitte.Tavidi eesmärgiks oli minimaalsete vahenditega saavutada maksimaalne kandepind, selle saavutamiseks planeeriti kampaania tavareegleid eirates:
- kampaania põhimeediaks oli raadio;
- klipi pikkus poolteist minutit (tavaliselt 20-30 sekundit);- klipil praktiliselt puudub taustamuusika, mis toob sõnumi tugevamalt esile;- tekst suhtleb personaalselt kuulajaga ja paneb kaasa mõtlema;- planeering hommikuses ja õhtuses drive-time ajatsoonis, et paremini sihtgruppi tabada;- klipp eetris jaanuaris, kus raadios on vähem reklaami ja seeläbi suureneb märgatavus.