• 13.02.08, 19:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadioreklaami edulugu: Tavidi Titanicu kampaania Star FM-s

Jaanuari üks huvitavamaid ja enim kõneainet tekitanud raadioreklaame oli Tavidi Titanicu kampaania, mis pälvis tähelepanu nii peavoolumeedias kui ka blogides ja foorumites. Kuula klippi SIIN (mp3 fail, 4 MB)Reklaamklipi sisu on tekitanud vastakaid arvamusi, vaieldakse teksti asjakohasuse ja sobivuse üle, negatiivseid arvamusi tundub olevat isegi rohkem kui positiivseid. Kampaania lõpetati enne planeeritud tähtaega Tarbijakaitse märkuse tõttu. Läbikukkunud kampaania? Või siis mitte.Tavidi eesmärgiks oli minimaalsete vahenditega saavutada maksimaalne kandepind, selle saavutamiseks planeeriti kampaania tavareegleid eirates:
- kampaania põhimeediaks oli raadio;

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele