28. jaanuar 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Rahvusvaheline uuring: 75% magistrantidest väärtustab tööandja mainet

Kommunikatsioonifirma Hill & Knowlton’i ning uuringufirma Penn, Schoen & Berland’i poolt eliitkoolide magistrantide seas läbiviidud ülemaailmne uuring Corporate Reputation Watch näitab, et üha süvenevas võitluses tipptalentide pärast jäävad kaotajaks ettevõtted, kelle korporatiivne maine ülikoolilõpetajate silmis jääb teistele alla. Magistrandid on valmis hea töökoha nimel ümberasuma teise riiki, oluliselt mõjutavad tööandja valikut aga ettevõtte tegevusharu ning asukohamaa või regiooni kui terviku maine.12 maineka Euroopa, Ameerika ja Aasia ärikõrgkooli 527 magistrandi seas mai-november 2007 läbiviidud küsitluse tulemused kinnitavad ettevõtte maine olulisust töökoha valikul. 75% magistrantidest väitis, et korporatiivne maine mängib tööandja suhtes otsust tehes ülisuurt või suurt rolli, 20% väitis, et see on pigem oluline. Vaid 4% küsitletutest oli seisukohal, et ettevõtte maine ei ole edasise töökoha valikul nende jaoks tähtis.Hill & Knowlton EMEA juhi Andrew Laurence’i sõnul teadvustavad ettevõtted üha enam, et nad peavad tegema kõik, et endale andekaid töötajaid võita ning et avalikkusele ettevõttest jäänud mulje võib olla nende kõige võimsam relv. “Tänastel magistriõppe lõpetajatel on väljakujunenud selged eelistused nende ettevõtete kasuks, kellel on parim maine. Andekate inimeste töölevõtjad peavad pakkuma midagi enamat kui vaid suurt palka ja arenguvõimalusi. Homsed liidrid tahavad olla seotud tööstuste ja ettevõtetega, millel on suurepärane maine. Madala mainega ettevõtetel on väga raske ja kulukas meelitada ja hoida parimaid,” ütles Laurence. Corporate Repuation Watch näitas ka, et mainesõjas andekamate lõpetajate pärast jäävad teatud tööstusharud ning regioonid kaotajaks. Venemaa, Ida-Euroopa, Kesk-Ida ja Lõuna-Aasia turgude maine ehmatab ära ka kõige andekamad. Sama kehtib ka mitmemiljardiliste tööstusharude – alkohol, keemia, tubakas – kohta. Enam kui kaks korda rohkem on neid magistrante, kes ei ole huvitatud nimetatud tööstusharudes töötamisest, kui neid, kes on. Samuti tõukavad mainekate ärikoolide lõpetajaid eemale ravimi-, bensiini- ja gaasitööstused.

Andekaid töötajaid meelitavad ja tõrjuvad faktorid:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com