Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Golden Drum esimesed võitjad selgunud!
Sloveenias Portorožis käib sel nädalal 14. Reklaamifestival Golden Drum. Tegu on Kesk- ja Ida Euroopa regioonis suurima ja prestiižikaima reklaamifestivaliga.Kokku on festivalile esitatud üle 3,000 töö, Eestist esitati 20 tööd. Reklaamiakampaaniate, Meediakampaaniate ja Interneti kategoorias on auhinnatseremoonia juba toimunud. Eesti ei võitnud ühtegi auhinda, Läti võitis 2 kulda (agentuurid Metro Leo Burnettj ja Zoom). Reede õhtul selguvad võitjad telereklaami ja trükireklaami kategooriates. Eestlastest kuulub züriisse Rain Pikand Divisionist.Väike ülevaade võidutöödest:"Impossible is nothing" jooksurajad:Agentuur: Metro Leo Burnett, RiiaKlient: Adidas
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]