10. oktoober 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Milline L´Oreali välireklaam töötas kõige paremini?

Kesk- ja Ida-Euroopa ainsa neuromarketingi laboratooriumi LAB TD juhataja Jacek Kowalski tutvustab Wazzapi tarbijakäitumise sessioonil üht L´Oreali jaoks tehtud praktilist tööd. Reklaamiagentuur tegi L´Orealile välireklaami kavandi. Pärast laboris testimist muutis muutis Jacek reklaami kujundust (idee ja sõnum jäid samaks). Varssavi tänavatele pandi üles mõlemad välireklaamid: nii algne variant, kui ka LAB TD testi tulemusel muudetud variant. Seejärel küsitleti autojuhte, kes olid äsja sellest välireklaamist mööda sõitnud ja paluti meenutada reklaami sõnumit.

TULEMUS? Lab TD muudetud kavandit näinud autojuhid mäletasid sõnumit 20% paremini kui need, kes olid näinud reklaamiagentuuri tehtud kavandit.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700