Ainult tellijatele
10. oktoober 2007
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Milline L´Oreali välireklaam töötas kõige paremini?

Kesk- ja Ida-Euroopa ainsa neuromarketingi laboratooriumi LAB TD juhataja Jacek Kowalski tutvustab Wazzapi tarbijakäitumise sessioonil üht L´Oreali jaoks tehtud praktilist tööd. Reklaamiagentuur tegi L´Orealile välireklaami kavandi. Pärast laboris testimist muutis muutis Jacek reklaami kujundust (idee ja sõnum jäid samaks). Varssavi tänavatele pandi üles mõlemad välireklaamid: nii algne variant, kui ka LAB TD testi tulemusel muudetud variant. Seejärel küsitleti autojuhte, kes olid äsja sellest välireklaamist mööda sõitnud ja paluti meenutada reklaami sõnumit.

TULEMUS? Lab TD muudetud kavandit näinud autojuhid mäletasid sõnumit 20% paremini kui need, kes olid näinud reklaamiagentuuri tehtud kavandit.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700