Esmakordselt iseseisva Eesti ajaloos jõudis Eesti maailma reklaamitööstuse kaardile kui Kontuur Leo Burnetti agentuuris loodud reklaam valiti finaali kaheksa parima hulka maailma kaalukaimal Cannes’i reklaamifestivalil, kus jagatakse ülemaailmse reklaamitööstuse Oscareid - Lõvisid. Varem on Cannes Lionsi Pronkslõvi võitnud Olav Osolini, Priit Pärna ja ERFi tehtud reklaam "Lahkudes kustuta tuli!", aga siis tuli võit Nõukogude Liitu.
Kontuur Leo Burnett esitas festivalile oma töid esimest korda – nendeks olid kolm teleklippi, millest Statoilile toodetud “Linnud” pääseski finaali ehk shortlisti "sõidukid, autotarvikud ja -teenused" kategoorias, kus parimateks tunnistati lisaks Eestist pärit tööle USA, Prantsusmaa, Lõuna-Aafrika, Kanada ja Brasiilia päritolu reklaamid.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?