• 30.06.06, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kontuuri tehtud reklaam pääses Cannes Lionsi shortlisti

Esmakordselt iseseisva Eesti ajaloos jõudis Eesti maailma reklaamitööstuse kaardile kui Kontuur Leo Burnetti agentuuris loodud reklaam valiti finaali kaheksa parima hulka maailma kaalukaimal Cannes’i reklaamifestivalil, kus jagatakse ülemaailmse reklaamitööstuse Oscareid - Lõvisid. Varem on Cannes Lionsi Pronkslõvi võitnud Olav Osolini, Priit Pärna ja ERFi tehtud reklaam "Lahkudes kustuta tuli!", aga siis tuli võit Nõukogude Liitu.
Kontuur Leo Burnett esitas festivalile oma töid esimest korda – nendeks olid kolm teleklippi, millest Statoilile toodetud “Linnud” pääseski finaali ehk shortlisti "sõidukid, autotarvikud ja -teenused" kategoorias, kus parimateks tunnistati lisaks Eestist pärit tööle USA, Prantsusmaa, Lõuna-Aafrika, Kanada ja Brasiilia päritolu reklaamid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele