30. juuni 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kontuuri tehtud reklaam pääses Cannes Lionsi shortlisti

Esmakordselt iseseisva Eesti ajaloos jõudis Eesti maailma reklaamitööstuse kaardile kui Kontuur Leo Burnetti agentuuris loodud reklaam valiti finaali kaheksa parima hulka maailma kaalukaimal Cannes’i reklaamifestivalil, kus jagatakse ülemaailmse reklaamitööstuse Oscareid - Lõvisid. Varem on Cannes Lionsi Pronkslõvi võitnud Olav Osolini, Priit Pärna ja ERFi tehtud reklaam "Lahkudes kustuta tuli!", aga siis tuli võit Nõukogude Liitu.

Kontuur Leo Burnett esitas festivalile oma töid esimest korda – nendeks olid kolm teleklippi, millest Statoilile toodetud “Linnud” pääseski finaali ehk shortlisti "sõidukid, autotarvikud ja -teenused" kategoorias, kus parimateks tunnistati lisaks Eestist pärit tööle USA, Prantsusmaa, Lõuna-Aafrika, Kanada ja Brasiilia päritolu reklaamid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700