25. mai 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Largo mahlade erootiline kampaania

Tallinna Piimatööstus käivitas Largo mahlade reklaamiks erootilise alatooniga kampaania. Largo projektijuhi Kadi Korjuse sõnul on eesmärgiks rõhutada erinevate Largo nektarite funktsionaalsust. Tomatimahl suurendab meeste võimekust ja ananassimahl on hea rasvapõletaja. Idee teostsas reklaamiagentuur MAST, meedia planeeris Universal McCann Trendmark.

Korjuse sõnul on kampaania eesmärk Largo tooteperekonnale tähelepanu tõmbamine, konkreetseid imagoloogiliste parameetrite muutuse eesmärke ega läbimüügi kasvu eesmärke ei ole seatud.

Kampaania meediaplaneerija Indrek Soom Trendmarkist põhjendas prügikastide valikut välimeedias sooviga saada maksimaalne arv kordusi ja eesmärgiga eksponeerida mõlemat loovlahendust vaheldumisi.Soom nõustus, et eksisteerib väike vastuolu toiduaine reklaami ja prügikasti kui meediumi vahel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700