• 25.05.06, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Largo mahlade erootiline kampaania

Tallinna Piimatööstus käivitas Largo mahlade reklaamiks erootilise alatooniga kampaania. Largo projektijuhi Kadi Korjuse sõnul on eesmärgiks rõhutada erinevate Largo nektarite funktsionaalsust. Tomatimahl suurendab meeste võimekust ja ananassimahl on hea rasvapõletaja. Idee teostsas reklaamiagentuur MAST, meedia planeeris Universal McCann Trendmark.
Korjuse sõnul on kampaania eesmärk Largo tooteperekonnale tähelepanu tõmbamine, konkreetseid imagoloogiliste parameetrite muutuse eesmärke ega läbimüügi kasvu eesmärke ei ole seatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele