Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Largo mahlade erootiline kampaania
Tallinna Piimatööstus käivitas Largo mahlade reklaamiks erootilise alatooniga kampaania. Largo projektijuhi Kadi Korjuse sõnul on eesmärgiks rõhutada erinevate Largo nektarite funktsionaalsust. Tomatimahl suurendab meeste võimekust ja ananassimahl on hea rasvapõletaja. Idee teostsas reklaamiagentuur MAST, meedia planeeris Universal McCann Trendmark.
Korjuse sõnul on kampaania eesmärk Largo tooteperekonnale tähelepanu tõmbamine, konkreetseid imagoloogiliste parameetrite muutuse eesmärke ega läbimüügi kasvu eesmärke ei ole seatud.
Kampaania meediaplaneerija Indrek Soom Trendmarkist põhjendas prügikastide valikut välimeedias sooviga saada maksimaalne arv kordusi ja eesmärgiga eksponeerida mõlemat loovlahendust vaheldumisi.Soom nõustus, et eksisteerib väike vastuolu toiduaine reklaami ja prügikasti kui meediumi vahel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.