Elame muutuste ajastul, mis paneb meid kohanema ja sunnib kursis olema paljude erinevate valdkondadega. Äripäeva koolitusäri juht Marianne Lõhmus toob välja olulisemad koolitusteemad lähiajal, mille hulgast iga valdkonna tegija endale sobiva arenguvõimaluse leiab.
1. Praktikum: Kuidas luua edukat e-äri turundus- ja müügistrateegiat?
E-kaubanduse turunduse praktikum on kavandatud spetsiaalselt ettevõtjatele, turundusjuhtidele ja -spetsialistidele, kes soovivad oma e-kaubanduse projekte tõhusamalt turundada. Koolitus pakub süvateadmisi digitaalse turunduse strateegiatest, eelarvestamisest ja analüüsist, keskendudes praktilistele oskustele ja tööriistadele, mis on vajalikud online-müügi edendamiseks. Osalejaid juhendatakse läbi erinevate turunduskanalite optimeerimise, kliendisuhete haldamise ja konversioonimäärade parandamise strateegiate.
Koolitaja: Taavi Raidma. Järgmine koolitus
juba 15. aprillil! Tutvu programmiga » 2. Inimeste juhtimine coaching'u abil
Koolitus pakub juhtidele süvendatud teadmisi ja praktilisi tööriistu, mis aitavad parandada meeskonna motivatsiooni ja vastutustunnet. Osalejad õpivad coaching'u filosoofiat, aktiivset kuulamist, peegeldamist ja efektiivset küsimist, mis võimaldab neil saavutada paremaid tulemusi ja suurendada meeskonna pühendumust. Koolitus hõlmab arutelusid, praktikat ja isiklikku arenguplaani koostamist, mida rakendada oma töös.
Koolitaja: Toomas Tamsar. Järgmine koolitus alustab 11.aprillil!
Tutvu programmiga » 3. Spetsialistist (turundus)juhiks!
"Spetsialistist juhiks" on koolitus, mis on loodud selleks, et toetada spetsialiste nende üleminekul juhi rolli. See keskendub juhtimise alustaladele, meeskonna motiveerimisele ja juhtimise väljakutsetele, pakkudes praktilisi tööriistu ja teadmisi. Koolituse läbimisel saavad osalejad kindlust juhtimisülesannete täitmisel ja arendavad oskusi, mis on vajalikud edukaks meeskonnajuhiks saamisel.
Koolitaja: Kristo Krumm Järgmine koolitus
12.aprill! Tutvu programmiga » 4. Kuidas õigete argumentidega müügitulemust kasvatada?
Kui soovid konkurentidest eristuda selgelt välja toodud müügiargumentidega ning oma toodete ja teenuste pakkumisel luua klientidele rohkem väärtust kui lihtsalt soodne hind, siis tule koolitusele. On fakt, et teadlik ja läbimõeldud lähenemine müügitöös aitab märkimisväärselt tulemusi kasvatada.
Emotsionaalne müük ei tööta igas olukorras. Järjest rohkem kliente ootab ostuotsuste tegemiseks selgeid argumente. Eriti ärikliendid, kes teevad otsuseid ratsionaalselt ning räägivad tihti läbi mitme osapoolega.
Koolitaja: Sten Andreas Ehrlich. Järgmine koolitus 12.aprill!
Tutvu programmiga » Kõigi turundusvaldkonna koolitustega saad tutvuda
siin >>Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.