Eesti Post on viimastel nädalatel olnud tunnistajaks pakimahtude mitmekordsele kasvule, mille tõttu pakiautomaadid on rekordiliselt kasutuses. Kaubandus on jõuliselt suundunud e-poode kasutama ning kaupmehed nuputavad, kuidas oma teeninduspiirkonna elanikud teaksid paranenud e-ostlemise võimalustest.
Ka väikesed kohalikud poed ja söögikohad on kiiresti ümber orienteerunud, käivitades oma e-poe või toidu kojutellimise võimaluse.
„Huvitav trend on, et uut e-poodi või e-teenust tutvustatakse inimestele just traditsioonilist otseposti kasutades,“ ütles Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. „Esimene mõte on ju, et e-teenust reklaamitaks e-kanalites, kuid ettevõtjatele tuleb au anda, et esimesest lihtsast mõttest on astutud samm edasi ja leitud teisi, väga hästi toimivaid lahendusi. Otsepostiga saab kohalik teenusepakkuja jõuda ju väga otse oma piirkonna klientideni ning pakkuda neile eriolukorras uusi võimalusi vana armsaks saanud teenuse kasutamiseks.“
Aitamaks uutel e-poodnikel jõuda oma klientideni, on Eesti Post aprillikuus langetanud otseposti saatmise hindu 10%. „Anname sellega oma panuse, et info uutest e-poodidest jõuaks kõigi Eestimaa elanikeni,“ ütles Järsk. „Julgustamaks kaupmehi otseposti kasutama, loosib Eesti Post aprillis välja ka tasuta trüki, millega võtab enda kulusse vajalike otsepostitustrükiste tootmise.“
Otsepost on eriolukorras oluline kanal, sest väga palju Eesti elanikest ei viibi igapäevaselt internetis. „Otsepost on see vajalik soodne alternatiiv, millega oma teeninduspiirkonna külad, linnad ja vallad saaksid info kaupmehe värskest e-poest ning oskaksid seda kasutama tulla,“ viitas Järsk.
Rohkem infot otsepostiteenuse ja tellimisvõimaluste kohta leiab aadressilt
www.omniva.ee/otsepostSeotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele