Automatiseeritud turundus ei tähenda loovuse kadumist
Viimasel ajal on räägitud sellest, et automatiseeritud turunduses kasutatakse vähe loovaid lahendusi. Kreatiivsed ideed on aga need, mille abil saab konkurentidest eristuda. Miks mitte kirjutada e-kiri vertikaalselt, kasutada igale kliendile personaliseeritud pilte või lisa e-kirja nupuke, mille abil klient saab ühe klikiga ürituse kutsele vastata!
Inimlik suhtlus säiligu ka digis
Kliendi ja brändi kokkupuutepunkti kvaliteet on võtmetähtsusega näitaja, et oma ettevõtte väärtust kasvatada - klient tahab personaalset ja inimlikku suhtlust. Selle planeerimine ristmeedias nõuab strateegilist lähenemist ning selle teostamine mitmel erineval platvormil võib olla keeruline. Kui viia kogu protsess ühte süsteemi, on haldamine palju lihtsam ja loogilisem.
“Meie konsultant aitab isikustatud kampaania üles seada, kliendi poolt on vajalik vaid disain, kampaania loogika ja eesmärk. Selle alusel ehitame üles touch-point süsteemi, paneme kampaania käima ning jooksvalt mõõdame ka tulemusi ning disainime vajadusel midagi ümber. Turundajal kaob ära vajadus iga meediumi tulemusi eraldiseisvalt analüüsida - süsteemi nutikus ja aruandlus võimaldavad luua palju efektiivsemaid kampaaniaid, mis on, nagu siiani oleme näinud, ka kõrgema osalusmääraga, sest personaliseeritud sõnumeid võetakse palju meelsamini vastu.”. ehk see on nagu uus efektiivne töötaja, kes on kogu aeg olemas, täpne ja kohusetundlik, ei unusta midagi olulist ära, ei eksi ega tee vigu, teeb alati oma töö kiiresti, professionaalselt ja tähtajaks valmis, ei vaheta töökohta ega soovi pidada iga kuu palgaläbirääkimisi, ei ole kunagi haige ega vaja iga-aastast puhkust.”
Platvormilt saadetavad e-mailid, sõnumid või trükised saavad vajadusel külge unikaalsed jälgimiskoodid, erinevate kanalite klikkimiste-vaatamiste info tuleb platvormi kokku ja nii tekib igast kliendist järjest selgem pilt - mis teda huvitab ja mida klikib
Digikeskkond, mis vähendab tööjõuprobleemi
“See, et tehnoloogia inimest asendab, pole muidugi mingi uus teadmine, aga ülesannete sisust lähtudes on tegemist siiski küllaltki unikaalse tööriistaga, mis vabastab turundajad rutiinsetest ajamahukatest tegevustest,” ütleb Alar. “Librixi pakutav tehnoloogia jätab vahelt ära keskmiselt 7–9 toimingut