Tallinna Kaubamajja on paigaldatud kvaliteetsed videoseinad ning –ekraanid, mis annavad suurepärase võimaluse jõuda aastas koguni 10 miljoni Kaubamaja kliendini.
- Videosein Naiste- ja Ilumaailma vahel
Kaks videoseina suurusega 3,6 x 2,1 meetrit asuvad Tallinna Kaubamaja Meeste- ja Naiste Kingamaailma korruste vahelisel alal, mis on üheks peamiseks klientide käiguteeks., kõige suurem (4,9 x 2,8 meetrit) videosein asub Naistemaailma ja Ilumaailma ühendava eskalaatori kohal...
Kolmas
Eksklusiivsed ja pilkupüüdvad videoseinad on kindlasti oluline müügitugi brändidele, mis on müügil Kaubamajas. Samas on Kaubamaja kvaliteeti ja südalinna asukohta hindav klient avatud ka teistele pakkumistele ja teenustele, mis haakuvad Kaubamaja brändiga.Videoseinte täienduseks on kõigis Tallinna ja Tartu Kaubamaja osakondades – Ilu-, Naiste Kinga-, Kodu-, Meeste- ja Naistemaailmas ka väiksemad, 55” videoekraanid
Vaata videoseinte ja digiekraanide meediakaarti
SIIT
Lisaks tähistab Kaubamaja kliendiajakiri Hooaeg sel sügisel oma 15. sünnipäeva. Eesti suurimaks moe- ja elustiili iluajakirjaks tõusnud Hooaeg ilmub neli korda aastas tiraažiga 55 000 eksemplari. Ajakiri on kingituseks Kaubamaja parimatele püsiklientidele ja jõuab neli korda aastas otse klientide postkasti. Hinnatud ja klientide poolt oodatud ajakiri Hooaeg ilmub sel aastal veel üks kord – 15. novembril.Rohkem infot Kaubamaja digiekraanide, videoseinte ja Hooaja kohta:Siim
[email protected]. 5690 9356
- Videosein Naiste- ja Ilumaailma vahel
- Videosein Naiste kingamaailma ja Meestemaailma korruste vahel
- Videosein A2 ja A3 Meestemaailma vahel
- Digiekraan Kodumaailma sissepääsu juures
- Digiekraan Naiste kingamaailmas
- Digiekraan Meestemaailmas
- Digiekraan Naistemaailmas
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele