Neljapäeval, 9. märtsil oli restoran Tuljak turundustegelastest tulvil. Meeleolu polnud kaugeltki eestlaslikult vaoshoitud, õhk oli täis elavat arutelu. Põhjust oli -
Initiative ja Tartu Ülikool otsustasid ühendada akadeemilise maailma oskused reaalse turundusmaailmaga.
Partnerite ühiseks eesmärgiks on arendada välja Eestis esimene omataoline “Tarbijakäitumise labor” analüüsimaks, kuidas tarbija käitub ja kuidas teda parimal moel mõjutada.
“Tarbija liikumise, erinevate kommunikatsioonielementide märkamise ja sellest tulenevate emotsioonide analüüs on aluseks, kuidas turunduskanalid maksimaalselt efektiivselt tööle panna,” kommenteeris kokkuleppe sisu Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
“Oleme erinevaid projekte läbi viies jõudnud arusaamisele, et suudame koostöös Initiative’iga oluliselt paremini klientide vajadusi tunnetada ja kaasaegsemaid vahendeid kasutades väärtust luua. Tuljakus tutvustatud pilgujälgimise prillid on väga täpne töövahend analüüsimaks, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad,” lisas Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik.
Veel said külalised keerutada loosiratast, mis visualiseeris Initiative’i turundusanalüütika 360-kraadi-lähenemist ning millega keerutaja vastava tasuta konsultatsiooni lunastas. Tuljakule omasele kõrgetasemelisele toidule lisaks hoidsid meeleolu üleval stand-up koomik Tigran ja laulja Anna-Liisa Supp.