Müügiprotsess veebis ei lõppe sellega, kui vaataja tuleb teie kodulehele, vaid alles algab sealt. Addivide’i teenus võimaldab ettevõtetel teha oma kodulehele reklaamikampaaniaid inimeste geograafilise asukoha ja keele-eelistuste järgi.
Eesti uus idufirma
Addivide pakub lihtsat võimalust muuta ettevõtetel oma koduleht vaid veerand tunniga nutikaks müügikanaliks, kus saab teha pakkumisi klientidele sõltuvalt nende asukohast või kultuurirumist.
„Sa näed vaeva, teed kena kodulehekülje, inimesed tulevad sinna vaatama ja mida nad näevad Tüüpiliselt on selleks sinu ettevõtte ja pakutavate kaupade või teenuste tutvustused, kontaktandmed, võib-olla ka töötajate nimed ja isegi pildid, ehk ka hinnakiri,” rääkis Addivide’i looja Gerry Konnov. „Ja siis näiteks üks bännerreklaam, mis on mõeldud kõigile külastajatele, olgu nad Tallinnast, Jõhvist või Berliinist. Visuaalselt ehk kena, kuid reaalselt mitte väga efektiivne. Pigem juba igale ühele neist oma sõnastuse või kujundusega pakkumine - efektiivsus tõuseb kordades. Parim selle juures on, et selleks ei ole vaja teha lisa bännerikohti oma kodulehele vaid, et see kõik toimub sealsamas, olemasolevas bännerikohas. Tänapäeval unustatakse kergesti ära, et müügiprotsess veebis ei lõppe sellega, kui vaataja tuleb teie kodulehele, vaid alles algab sealt.”
„Kui su firma tegutseb mitmes paigas korraga, kasvõi näiteks mitmes erinevas Eesti linnas, siis miks ei võiks su kodulehel olla erinevaid pakkumised inimestele, kes neist linnadest su kodulehele tulevad? Ta tõi näiteks hüpoteetilise kontoritarvete firma, millel seisab Tartu laos 30 kontoritooli ning Tallinna laos 500 pakki kontoripaberit, mis oleks vaja maha müüa. Tartust kodulehele tulnud inimestele saab Addivide’i abil näidata kontoritoolide sooduspakkumist ja Tallinna inimestele saaks näidata samalaadset pakkumist hoopis kontoripaberile. Erineva kujundusega, erineva sõnumiga, erinevas keeles. Erinevate müügikampaaniate võimalused muutuvad kordi suuremaks, täpsemaks“.
Addivide’i teenus võimaldab ettevõtetel teha oma kodulehele reklaamikampaaniaid inimeste geograafilise asukoha ja keele-eelistuste järgi. Konnovi sõnul on uskumatu, et sellist lihtsat teenust siiani olemas ei olnud, mis ühilduks pea kõikide erinevate veebiplatvormidele ehitatud kodulehtedega ning võimaldaks oma kodulehel näidatavaid oma reklaame või -teateid segmenteerida.
„Sihtgrupiti suunamine reklaamimaailmas on tavaprotseduur, kuid oma kodulehele, mis on ju teie esmane müügikanal, seda võimalust ei ole osatud mõeldagi. Oot, aga Google, küsite? Ei, Google pakub seda lahendust teistes veebides reklaamimiseks või teiste ettevõtete reklaamide kuvamiseks teie veebis. Su enda kampaaniate tõhustamine su enda lehel on su enda probleem. On olemas küll kindla platvormi põhised pluginad, kuid sellist, mis toimiks erinevatel veebihaldusprogrammides ei ole.“ lausus Konnov
Konnov lisab „Tuleb vaid teada kas ja kuhu tuleb lisada te veebihaldusplatvormil genereeritav kampaania HTML kood ning automaatselt on te kampaania avalik. Kui vahetate oma veebilehte vms, siis kõik kampaaniad säilivad meie serveris nii kujunduste, kui ka statistikaga. Lisate koodi uue kodulehe süsteemi ja kogu te müügiprotsess on taas teie kasutuses, momentaalselt“.
Addivide’i testid näitavad, et läbi selle süsteemi kuvatavate reklaamide efektiivsus tõuseb ca 70%, kuna aktiivseid suunatud kampaaniaid saab luua kordi rohkem. Kui kõnetada klienti otseselt, näiteks tema keeles või tema asukohast sõltuvate eripakkumistega, tõuseb klikkimisvõimaluse protsent võrreldes praegusega pea kaks korda.
Addivide’i teenus on esimesed 30 päeva tasuta, et igaüks saaks selle toimimise oma kodulehel järele proovida. Kõigest täpsemalt:
www.addivide.com Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.