Tegemist on 6 meetrit kõrge ja 3 meetrit laia portreeformaadis ekraaniga, mille kaudu on võimalik näidata digitaalseid plakateid. Digiekraanid OÜ tegevjuhi Priit Pedaniku sõnul on uus reklaamiformaat juba ka klientide sõnavarasse jõudnud: "Kui me kaks aastat tagasi sõna 'digiplakat' leiutasime, polnud veel piisavalt meediapindasid, kus sellist formaati rakendada. Nüüd on Digiekraanid OÜ LED-ekraanide võrgustikus kokku 7 väga heade asukohtade peal olevat LED-ekraani üle Eesti, neist 3 Tallinnas." Digiplakatid on staatilised või vähese animatsiooniga, kuni 10 sekundi pikkused reklaamid, mida saab suurepäraselt tuletada klientide tavapärastest outdoor-visuaalidest.
Lisaks LED-ekraanidele sobib digiplakat kasutamiseks ka väiksematel ekraanidel. Kuna Digiekraanid OÜ opereerib ka kõigi Eesti suuremate kaubanduskeskuste reklaamekraane, on võimalik klientide jaoks tekitada väga suure katvusega üheks tervikuks liidetud meediakampaania.
Digiekraanid OÜ on Eesti suurim digitaalse välimeedia operaator, olles välja kasvanud kaubanduskeskuste siseekraane haldavast ettevõttest Sisetelevisioon. Digiekraanid OÜ portfellis on järgmised LED-ekraanid: Ülemiste ristmik Tallinnas, Norde Centrum LED, Solarise LED, Tartu Lõunakeskuse LED, Narva Astri keskuse LED, Pärnu Kaubamajaka ja Pärnu Keskuse LED ekraanid.
Digiekraanide ekraanitulbad on töös juba sellistes kohtades: Tallinnas Solaris, Järve, Ülemiste, Foorum, Rotermann, Mustikas, Pärnu Keskus, Narva Astri Keskus ja Kohtla-Järve Vironia kaubanduskeskus.
Lisainfo:
Fredi Filing
Müügi- ja turundusjuhtDigiekraanid OÜ[email protected]