Sisuturundus
-
20. veebruar 2019 10:56
Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
Kui Sa pealkirjast kaugemale jõudsid, siis tõenäoliselt oled Smaily-ga ühel meelel ja tead hästi, et meiliturundusel on jõud, mille mõju ei tasuks alahinnata.
-
20. veebruar 2019 09:00
Kas odav kingitus on üldse kingitus?
Firmakingitused ja reklaammeened on sageli esimene kulurida, millelt püütakse raha kokku hoida. Lausa nõnda, et võib tekkida küsimus, kas nii väikese raha eest üldse midagi mõistlikku äripartnerile kinkimiseks saab. Sellisel juhul tasub vaadata ringi avara pilguga ja...
-
19. veebruar 2019 08:38
Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
Nii räägivad plastikakirurgid dr Pille Kirjanen ja dr Jüri Kullamaa. Müüt on nende sõnul ka see, et Lätis on ilukirurgia hinnad soodsamad.
-
06. veebruar 2019 10:14
Bob Hoffman: 88% juhtudel on sotsiaalmeedias turundamine raiskamine
Maailma üks vastuolulisim internetiturunduse kriitik ja USA reklaamiguru, Bob Hoffman leiab, et digitaalne turundus ja online-reklaamid on suur haip, mis ohustab reklaamitööstust, ja kutsub turundajaid üles ärkama sellest fantaasiamaailmast, mida toidavad omakasu...
-
11. jaanuar 2019 17:09
PRNEWS.IO avab 20 töökohaga esinduse Tallinnas
Emakeele formaadis artikliturunduseks mõeldud online-platvorm PRNEWS.IO avab esinduse Tallinnas. Ettevõtte uus esindus valmib 2019 aasta jaanuarikuus. Plaanitakse luua 20 töökohta.
-
20. detsember 2018 09:22
Nutikas viis brändisõnumi edastamiseks hoiab turunduseelarvet kokku
Turunduseelarve planeerimise käigus on alati soov leida lahendusi, kuidas oleks võimalik väiksema raha eest rohkem saada ning leida nutikad viisid oma klientide üllatamiseks just siis, kui nad seda ei ootagi.
-
10. detsember 2018 16:21
Koit Variksoo: Mina põristan rrr-i, pakendil on jutt sujuvam
Pakend alustab loo jutustamist veel enne, kui me sisu kohta midagi teame. Kuidas saada teada, et me oleme oma pakendiga õigel teel?
-
03. detsember 2018 17:02
10 magusat mõtet, kuidas ärikingitusega üllatada
Logo ja sõnumiga magusad ärikingitused töötavad Sinu kasuks igas olukorras, vali lihtsalt lähtuvalt vajadusest maiuse maitse, suurus ja välimus.
-
19. november 2018 14:15
Lähitulevikus pakub parimaid reklaamtooteid tehisintellekt
Tehisintellektil on turundusele positiivne mõju, sest saadaval on taskukohaseid andmeanalüüsivahendeid ja laialdasi andmekogusid.
-
02. november 2018 09:39
Alar Vettik: Personaalse kliendikogemuse loomine muutub digis veelgi lihtsamaks
Librix Print võttis kasutusele Baltikumis ainulaadse tehnoloogia, et pakkuda trükistele lisaks automatiseeritud kommunikatsiooniteenust. “Meie eesmärk on viia Eesti ettevõtete turundus, müük ja kliendisuhtlus täiesti uuele tasemele ning lahendada ära ettevõtete suur...
-
31. oktoober 2018 12:45
Tule rahvusvahelisi turundustegijaid kuulama
22. novembril Tallinnas toimuv konverents "Making Sense" toob Eestisse turundus- maailma mõjukad tegijad, kes arutlevad tarbijate käitumise ja brändi edu suurendamise võimaluste üle.
-
30. oktoober 2018 12:33
Milliseid kingitusi töötajad soovivad? Tõde selgunud
Teha kingitus või hoopis annetada? Kui kallis peaks kink olema? Mida siis ikkagi töötajatele kinkida? Kingiostupaanikaks sel aastal põhjust pole - ROI tootegrupi juht Kairi Välling uuris, mida töötajad oma tööandjalt tegelikult kingiks ootavad. Üks mis kindel - küünlad ...
-
29. oktoober 2018 15:18
Kuidas ennustada oma brändi tulevikku?
Kuidas rääkida tulevikust? Millestki nii ebakindlast, kuid põnevast, samaaegselt hirmutavalt pealetükkivast ja uusi võimalusi pakkuvast?
-
25. oktoober 2018 14:25
Kuidas rääkida ebahuvitavast teemast põnevalt?
Postitused stiilis “Täna on ilus teisipäev” või “Meil kõik tooted -5%” ei ole põnev sisu ega huvitav storytelling. Agentuuri La Ecwador ideekirjutaja Timo Tõnisson annab nõu, kuidas on võimalik näiteks külmkapis asuvast jäärestist huvitavat lugu rääkida.
-
22. oktoober 2018 21:46
Soovitusi Instagramis sisuturundamiseks
Instagramis turundamine ja koostöö influenceritega muutub selgelt üha populaarsemaks. Kui Eestis on veel palju projektipõhist koostööd, siis maailmas liigutakse aina rohkem pikaajalise strateegilise koostöö suunas, kus üha olulisem on jälgijate kvaliteet ning...
-
22. oktoober 2018 11:55
Moodsad sõnumitoojad vallutavad linna
„Las ma haaran esimesest mööduvast mõttest, et tasakaalu hoida,“ mõtleb mees ja hingab sisse punase-kollasekirjut sügist. Ta näeb välja täpselt nii cool, nagu võib endale ette kujutada meest, kel peas must moodsa lõikega viltkübar, pintsaku all sügavlilla püstkraega...
-
19. oktoober 2018 13:57
Veebihaldus – kellele ja milleks?
Kui ostate auto, peate sellega kindla kilometraaži läbimise järel hoolduses käima. Kui ei käi, hakkab kapoti alt imelikke hääli kostma, kuni lõpuks jookseb mootor kokku. Ehkki kodulehel või e-poel kuluvaid osi pole, on küberruum selle ümber pidevas arengus.
-
19. oktoober 2018 13:14
Turu-uuringuga saad teada, mis su kliente päriselt huvitab
Viimastel aastatel on turul toimunud muutused: tarbijate kindlustunne ja võimalused on paranenud ning ootused brändidele kõrged. Paljud ettevõtted mõistavad, et turu ootusi on kohati keeruline tabada. Kas oled uurinud, mille põhjal sinu kliendid ostuotsuse teevad? Turu-...
-
19. oktoober 2018 12:33
Ülemiste keskuse edumaa on püsinud
Veel enne suuri muutusi Tallinna kaubandusturul kaardistas Kantar Emor konkurentsiolukorra siinsete kaubanduskeskuste vahel.
-
16. oktoober 2018 12:27
Veebilehe optimeerimine – puust ja punaseks!
Veebilehe optimeerimine on lihtsalt öeldes veebilehe tõhusamaks muutmine. Optimeerimise eesmärgiks on tõsta veebilehe külastatavust ning seejärel suunata külastajad veebilehel konkreetset tegevust sooritama. Millest see koosneb ja kui tihti tuleks optimeerimisega...

22. veebruar 10:05
Seksipropaganda Hiina e-koolis
CASE STUDY: Yasmin ‘’Sex-Ed Revolution’’ agentuurilt PHD Media (Hiina)
Toetajad
- 22.02 Mis teeb Aasta Turundusteo võitjad tähendusrikkaks?
- 22.02 Seksipropaganda Hiina e-koolis
- 21.02 Reaalselt toimiv sisuturundus on võimalik
- 21.02 Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?
- 21.02 ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias
- 20.02 Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
- 20.02 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- 20.02 Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
- 20.02 Kas odav kingitus on üldse kingitus?
- 19.02 Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
- Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?
- Mis teeb Aasta Turundusteo võitjad tähendusrikkaks?
- Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias
- Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.