Autor: Keit Ausner • 30. jaanuar 2024

Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?

"Eetris on turundusuudised" saates on külas Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Jana Kukk.
Foto: Äripäev

Teenusedisain muutub üha populaarsemaks ning ettevõtted püüavad rohkem keskenduda kliendikesksele lähenemisele.

Kukk selgitas, et tegelikult ei ole teenusedisain midagi müstilist, vaid pigem loogiline ja kasutajasõbralik viis lahenduste rakendamiseks. Saates käiakse läbi kontrollküsimused, mida aitavad hinnata ettevõtte teenusedisaini küpsust ehk seda, kui kliendikesksed nad tegelikult on.

Saadet juhib Keit Ausner.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700