• 24.09.20, 12:42

Ilma turundusplaanita ettevõte on justkui peata kana

Baltikumiülese turundusjuhi kogemusega Marju Sokman ja Anett Kutti on veendunud, et korralik turundusplaan on iga äri A ja O, milleta on ettevõte justkui peata kana.
Vasakul saate salvestamisel veel Apollo Kino Baltikumi turundust juhtinud Anett Kutti, keskel bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert, paremal Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman.
  • Vasakul saate salvestamisel veel Apollo Kino Baltikumi turundust juhtinud Anett Kutti, keskel bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert, paremal Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman.
Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman ning „Juhtimislabori“ salvestamise hetkel Apollo Kino Baltikumi turundust kureerinud Anett Kutti räägivad raamatu „Üheleheküljeline turundusplaan“ ning enda kogemuste varal, millised on regiooniülese turunduse ja selle plaani koostamise eripärad, millised näitajad iseloomustavad head turundusplaani, kuidas oma lojaalsusprogrammid ja sisekanalid tööle saada ning millist meediamiksi kasutada. Juttu tuleb ka sellest, kuidas koroonakriis seniseid plaane lõhkus ning tavatuid lahendusi otsima utsitas.
Saadet juhib bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert.
„Juhtimislaborit“ saab järelkuulata siit:
Turundusplaan näitab, kuhu ja milliste kuludega liikuda
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele