Autor: Hando Sinisalu • 4. märts 2020

Meediasse trikitamine pole enam kõige tähtsam

Kui 20 aastat tagasi oli suhtekorralduses kõige tähtsam meediakajastuse saamine, siis enam nii pole, rääkis Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu EPRA juht Margus Mets.
Kommunikatsiooniturul suuremat konsolideerumist pole Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu EPRA juhi Margus Metsa sõnul oodata: põhjus on nii turu väiksus kui ka egod.
Foto: Andres Haabu

"Toona oli peamine hea suhtekorraldusprojekti mõõdupuu, kuidas suudeti oma sõnumiga tähelepanu pälvida, kes-mis trikkidega tulemuse saavutas ja seda võrreldi. Tänapäeval on meedia vaid üks tahk mõõdupuust," rääkis Mets Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis. Kogu kommunikatsioonitööstusäri on tema sõnul üha enam mitmekesistunud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700