Autor: Hando Sinisalu • 4. märts 2020
Ainult tellijatele

Meediasse trikitamine pole enam kõige tähtsam

Kui 20 aastat tagasi oli suhtekorralduses kõige tähtsam meediakajastuse saamine, siis enam nii pole, rääkis Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu EPRA juht Margus Mets.

Kommunikatsiooniturul suuremat konsolideerumist pole Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu EPRA juhi Margus Metsa sõnul oodata: põhjus on nii turu väiksus kui ka egod.
Autor: Andres Haabu

"Toona oli peamine hea suhtekorraldusprojekti mõõdupuu, kuidas suudeti oma sõnumiga tähelepanu pälvida, kes-mis trikkidega tulemuse saavutas ja seda võrreldi. Tänapäeval on meedia vaid üks tahk mõõdupuust," rääkis Mets Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis. Kogu kommunikatsioonitööstusäri on tema sõnul üha enam mitmekesistunud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700